Site Overlay

מכונות קפה לעסקים

אם אתה בעסק, יש כמה דברים שחשובים יותר מהגשת כוס קפה טובה. לכן ריכזנו עבורכם רשימה של מכונות הקפה הטובות ביותר למקום העבודה שלכם!

מכונות קפה לעסקים: היתרונות של מערכת שעועית לכוס

מכונת שעועית לכוס היא הרבה יותר מהירה ממכונות קפה מסורתיות, והיא גם מנצלת את החלל בצורה יעילה יותר. מכונות קפה שמשתמשות בפול צריכות להיות מנקות בתדירות נמוכה יותר מכיוון שהן לא מטפטפות שאריות קפה לתוך מגש הטפטוף, מה שאומר שתחסוך זמן וכסף על חומרי ניקוי.

מערכות שעועית לכוס הן גם גמישות יותר ממכונות קפה מסורתיות: אם לעסק שלך יש מספר מקומות או זקוק לסוגים שונים של משקאות בשעות שונות במהלך היום (לדוגמה, נטול קפאין בבוקר), אז אתה יכול לתכנת כל מבשל בנפרד אז הם מייצרים את מה שצריך רק כשצריך!

מהי מכונת קפה בין שעועית לכוס? מכונת קפה בין שעועית לכוס היא מכונת קפה אוטומטית לחלוטין שיכולה להכין כוס קפה אחת בכל פעם. הוא מושלם למשרדים, בתי מלון ומסעדות מכיוון שהוא יכול לשמש מספר אנשים מבלי לבזבז זמן במילוי מאגר המים או ניקוי לאחר כל שימוש.

התהליך מתחיל בהכנסת שעועית לתא המטחנה ולחיצה על התחל בממשק מסך המגע. ואז מים חמים עוברים דרך השעועית הטחונה הללו לפני שהם מסוננים דרך מסנני פחם הממוקמים בתוך מיכל המים של המכונה (זה עוזר להסיר כל זיהומים). לאחר מכן, לחץ הקיטור מאלץ קיטור דרך אטם אטום לתוך הספל שלך, שם הוא יקציף את החלב שלך לפני שהוא מוזג על המשקה הטרי שלך!

למה להשתמש במכונת שעועית לכוס במקום העבודה?

זה יותר נוח. אם אי פעם ניסית למצוא כוס קפה הגונה בדרכך לעבודה, אז אתה יודע כמה זה מתסכל לעמוד בתור מאחורי אנשים שלוקחים את הזמן להכין את המשקה שלהם. עם מכונת שעועית לכוס, כל העובדים יכולים לקבל את כוס הבוקר של ג'ו מהנוחות של השולחן שלהם או איפה שהם אוהבים! זה גם אומר שאף אחד לא צריך לעזוב את הבניין בשביל תיקון הקפאין שלו – וזה חדשות נהדרות עבור אלה שסובלים מאלרגיות עונתיות או אסטמה (או פשוט לא מתחשק להתמודד עם המונים).

זה יותר טוב לסביבה. הכנת קפה באמצעות טחינת פולים ומסננים דורשת פחות אנרגיה מאשר הכנתו באמצעות אבקות טחונות וקפסולות, מה שאומר פחות פליטת גזי חממה בסך הכל. עם זאת, אם נהיה כנים כאן… רוב האנשים ממילא לא יוצאים מגדרם כשהם בוחנים לקנות מכשירי חשמל חדשים; אז למה לא להמשיך ולקנות משהו ידידותי לסביבה?

עלות מכונת קפסולה של נספרסו (עם קפסולה אחת) אם אתה מודאג מהעלות של מכונת הקפה שלך ורוצה לוודא שהיא שווה את ההשקעה, תן לי לעזור. אני הולך להשוות שני סוגים שונים של מכונות: אחת שמשתמשת בתרמילים (כמו Keurig) ואחרת שמשתמשת בקפסולות.

הדבר הראשון שכדאי לדעת על מכונות נספרסו הוא שהן יקרות יותר ממכונות קפה מטפטפות מסורתיות – אבל זולות יותר ממכונות אספרסו עם תרמילים או קפסולות. במילים אחרות, אם אתה רוצה משהו זול ופשוט אבל עדיין סופר איכותי עם טעם אותנטי, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר שלך. עלות מכונת אספרסו עם תרמילים או קפסולות (עם 1 פוד/קפסולה) זוהי האפשרות היקרה ביותר והיא לא תמיד הטובה ביותר עבור העסק שלך.

תרמילים או קפסולות הם מה שתמצא במכונת Keurig, שבה אתה צריך לקנות כוס מיוחדת שמכילה את שארית הקפה. אתה מכניס אותו למכונה שלך ולחץ על כפתור כדי להכין את הבישול שלך – זה מהיר וקל אבל גם יקר יותר מאשר אפשרויות אחרות בגלל כמה תרמילים/קפסולות אתה צריך לקנות בחודש.

אתה יכול למצוא את מכונת הקפה המתאימה לעסק שלך

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא המחיר. ככל שתהיה מוכן להשקיע יותר כסף, כך יהיו יותר תכונות, אפשרויות ותמיכה זמינות עבורך. לדוגמה, מכונה מתקדמת עשויה לאפשר לך להוסיף קצף חלב או מים חמים דרך קובץ מצורף, תוך שהיא מציעה גם מחזורי ניקוי אוטומטיים ונוחות אחרת שמקלים מאי פעם להפעיל את הצוות שלך במהירות מבלי שיהיה להם אותם לבזבז זמן

כשמדובר בבחירה בין סוגים שונים של מכונות ישנם מספר דברים בשליטתנו כגון: גודל (האם אנחנו צריכים משהו קטן מספיק כדי שאנשים לא יתקשה להגיע אליו), דרישות תחזוקה (באיזו תדירות הדבר הזה צריך ניקוי? ), צרכי הדרכה (כמה זמן לוקח למישהו שלא יודע כלום על השימוש במכונות מהסוג הזה)? גורמים אלה בשילוב עם אחרים כמו עלות מקשים על רכישת מכשירי חשמל, מה שאומר שמציאת אחד מבלי להתאכזב עשוי להיראות בלתי אפשרי במבט ראשון, אך למרבה המזל ישנם פתרונות זמינים אם ניגשים אליו בצורה נכונה…

לפרטים נוספים : מכונות קפה לעסקים_coffeeol