Site Overlay

מתכון לפיצה טבעונית – ארוחה צמחונית טעימה

מתכון לפיצה טבעונית אידיאלי למי שמנסה להפחית את צריכת הבשר או לעבור לתזונה צמחית. לא רק שזה טעים ומשביע, אלא שגם כל בני המשפחה שלך יאהבו את זה!

הכנת בצק פיצה היא הצמד; אתה יכול להכין אותו מבעוד מועד כך שהעוגה שלך תהיה מוכנה כשאתה. בנוסף, הארוחה המגוונת הזו הופכת ארוחת מקפיא מצוינת!

האם טבעונים יכולים לאכול פיצה?

פיצה מסורתית היא תענוג אשם עבור רבים, ולמרות שהיא יכולה להיות טעימה, היא גם אורזת את הקלוריות והשומן. לעתים קרובות הוא כולל גבינה שמנונית ובשרים מעובדים אשר נקשרו למחלות לב ובעיות בריאות אחרות.

ישנן מספר דרכים להפוך את הפיצה לבריאה יותר מבלי לוותר על הטעם, כמו הוספת ירקות טריים והימנעות משומנים רוויים. פיצות על בסיס צמחוני עשויות להיות נמוכות יותר בנתרן מאשר מסורתיות, וגבינה ללא חלב נוטה להיות חלופות בריאות יותר מגבינה רגילה.

מתכון לפיצה טבעונית_VEGAN FRIENDLY יכולה להיות בחירה בריאה למי שמעוניין להפחית את צריכת הקלוריות שלהם. עם זאת, זה חיוני כי אתה בוחר אחד עם כמויות נמוכות של קלוריות, נתרן ושומן.

טבעונים עדיין יכולים ליהנות מפיצה, אך חיוני למצוא מתכון המשתמש בדגנים מלאים ובמרכיבים טריים. יתר על כן, הימנע מרטבים המכילים מוצרים מן החי כמו גבינה או בשר מכיוון שזה יעזור לך לדבוק בתזונה הצמחית שלך תוך מתן כל אבות המזון החיוניים.

ממה עשויה פיצה טבעונית?

פיצה טבעונית מיוצרת בבצק נטול חלב,ביצים ומוצרים מן החי. הוא מכיל בדרך כלל קמח, שמרים תזונתיים ומחית אגוזי קשיו להפחתת שומנים רוויים בהשוואה לבצקי פיצה מסורתיים.

ניתן להפוך בצקי פיצה טבעוניים בקלות לגרסאות טבעוניות על ידי החלפת חלב בסויה, שמן צמחי או אגוזים. רוב הפיצות הטבעוניות כוללות גם גבינה העשויה מחלבונים מהצומח כדי לשכפל את הטעם והמרקם של גבינה אמיתית.

תחליף פיצה טבעוני פופולרי אחד לגבינה הוא קרם קשיו. מורחים שכבה דקה של רוטב קטיפתי זה על הבצק לפני הוספת התוספות הרצויות.

מה מחליף גבינה על פיצה טבעונית?

גבינה היא מרכיב בלתי נפרד ברוב מתכוני הפיצה ויכולה להיות קשה להחלפה מבלי לפספס את הטעם הטעים. למרבה המזל, ישנם מספר תחליפי גבינה שטעמם נהדר באותה מידה.

גבינת ריקוטה היא מועדפת בקרב טבעונים ומהווה תוספת מצוינת לפיצות. יש לו טעם עדין ותכולת שומן נמוכה, מה שהופך אותו לתחליף אידיאלי ללא חלב.

פיצה עם פסטו כתחליף גבינה טעימה! רוטב ירוק איטלקי זה מורכב מגבינה קשה, עלי בזיליקום, צנוברים, מלח ושום.

גבינת קשיו היא אלטרנטיבה נהדרת נוספת, המתגאה בטעם מדהים ובעקביות עבה שטעמם דומה להפליא למוצרלה אמיתית. זה הופך אותה לתחליף גבינה נהדר לפיצה מכיוון שאתה מקבל את כל היתרונות ללא כל החסרונות!

מהי גבינה טבעונית טובה לפיצה?

גבינה יכולה להיות אחד המאכלים המאתגרים ביותר לוותר כאשר הולכים על בסיס צמחי. גבינות חלב עשירות בשומן, קלוריות וכולסטרול; לעתים קרובות הם מכילים גם חלב – חומר הקשור למספר סוגי סרטן.

למרבה המזל, אפשרויות ידידותיות לטבעונים הופכות נפוצות יותר ויותר להשביע את התשוקה לגבינה שלך. מצ 'דר ומעושן ועד צ' ילי למריחה וכחול, חלופות גבינה הפכו לנגישות יותר ויותר למי שרוצה אורח חיים ללא חלב.

כמה גבינות טבעוניות נמסות ומעולות במתכונים כמו כריכי גבינה בגריל, מרקים ורטבים. עם זאת, זנים מעובדים פחות עשויים לטעום גרגרי או גיר.

אם אתם מחפשים מתכון מהיר ופשוט שאינו כולל אגוזים או קשיו, תערובת של גז אוקלי ומערבבים רוטב מוצרלה טבעוני היא התשובה שלך. הוא עשוי מקשיו מרוכך, שמרים, מלח, עמילן טפיוקה וכן משחת מיסו ושמרים תזונתיים כדי להשיג את אותו תחליף גבינה מותכת עבה.