Site Overlay

כיצד לרכוש מארזי יין?

מארז היין הוא הדרך הנפוצה ביותר לאריזה והובלה של יין. ישנם סוגים רבים ושונים של מארזי יין, אך כולם משרתים את אותה מטרה: לשמור על הבקבוקים שלך מפני נזק וקל לנשיאה. יש אנשים שמעדיפים את האלגנטיות והנוחות של קופסת עץ עם מכסה ציר, בעוד שאחרים בוחרים במיכל אלומיניום או פלסטיק שניתן לשנע בקלות. סוג החומר המשמש עבור מארז היין שלך יקבע גם את נקודת המחיר שלו – עץ נוטה לעלות יותר מפלסטיק או אלומיניום. הנה כמה טיפים לבחירת המתאים לכם!

מהם סוגי מארזי יין?

אריזת בקבוקים – זה נעשה בדרך כלל כאשר אתה רוכש מספר בקבוקים בבת אחת או רוצה להעביר כמה בקבוקים בבת אחת. אריזות בקבוקים יכולות לבוא בסגנונות וגדלים רבים ושונים בהתאם לסוג היין שרכשת, אך בדרך כלל הן מורכבות מקופסת קרטון עם חוצצים בין כל בקבוק כך שהם לא נשברים במהלך המעבר. הם גם עשויים בדרך כלל מחומרים ממוחזרים כך שהם ידידותיים לסביבה!

מתנות יין לחברות – אלו נהדרות אם אתה רוצה לתת משהו מיוחד כמתנה להערכה לעובדים או כפריט קידום מכירות שמקדם את המותג שלך ובמקביל להיות פונקציונלי! אתה יכול לקבל קופסאות מתנה לחברות בהתאמה אישית שעוצבו במיוחד עם לוגו מודפס עליהן מה שהופך אותן לפריטי קידום מכירות נהדרים כי אנשים יזכרו מי נתן להם את המשקה האהוב החדש שלהם 🙂

משלוח יין

משלוח יין הוא תהליך מסובך. חשוב לוודא שהיין ארוז ונשלח בצורה נכונה, שכן ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על איכות המשלוח שלכם. טמפרטורה ולחות הם שניים עיקריים; אתה לא רוצה שהיין שלך יושב על משאית בחום של 90 מעלות שעות על גבי שעות!

ישנן חברות רבות המתמחות במשלוח יין – אך לא כולן שוות. חלקם מציעים מחירים זולים אך שירות גרוע, בעוד שאחרים גובים יותר אך ידאגו להכל מתחילתו ועד סופו, וידאגו לכל פרט ופרט כך ששום דבר לא ישתבש במהלך ההובלה (ואם בכל מקרה משהו ישתבש).

מהם קופסאות יין בהזמנה אישית?

קופסאות יין בהתאמה אישית מושלמות לאחסון והובלה של בקבוקי יין. את העיצוב המותאם אישית תוכלו ליצור על ידכם, או שתוכלו לבחור מתוך מגוון העיצובים שלנו שכבר עשינו. אם יש לך רעיון בראש, נוכל לעבוד איתך כדי ליצור משהו ייחודי בדיוק לצרכים שלך!

אתה יכול גם להוסיף הודעה או שם בהתאמה אישית על הכריכה הקדמית, מה שיהפוך אותו למיוחד עוד יותר עבור אותו אדם מיוחד בחייך שאוהב את היין שלו כמו שהוא אוהב את החברים והמשפחה שלו.

אריזות יין

אריזות יין הן עסק מסובך. זה לא רק לשים את היין בקופסה ולקרוא לו טוב – אתה רוצה לוודא שהמוצר שלך מגיע בבטחה וללא נזק, כלומר לשים לב לכל פרט מתחילתו ועד סופו. אתה גם רוצה שהאריזה שלך תשקף את האיכות של מה שיש בפנים, אז היא צריכה להיות מושכת ומושכת את העין מבלי להיות מופרזת מדי או גבינתית.

הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרות הללו? קופסאות יין בהזמנה אישית! אלה יכולים להיות מעוצבים במיוחד עבור המותג או הצרכים העסקיים שלך (והתקציב), כך שהם תמיד ייראו מקצועיים ומלוטשים כשהם מגיעים למדפים במקומות קמעונאיים ברחבי העיר – או באינטרנט דרך אתרים כמו Etsy או eBay.

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת למישהו שאוהב יין, אז הגעתם למקום הנכון. יש לנו מבחר רחב של מארזי יין וקופסאות המתאימים לכל אירוע.

לפרטים נוספים : מארז יינות "winebox"